Pranešiau, kad taryboje veiklą toliau tęsiu nedalyvaudamas jokioje frakcijoje.
Teritorija aplink Grigiškių Šventosios Dvasios bažnyčią taps patraukli ir suburs dar daugiau bendruomenės. Sostinės savivaldybė savo lėšomis atliks projektavimo ir statybos darbus viešajai erdvei įrengti. Projektavimo darbai prasidės jau kitų metų sausio mėnesį. Beveik 1 hektaro ploto viešojoje erdvėje atsirastų tvarkingas skveras su laisvalaikio zonomis, pasivaikščiojimo takais. Sostinės lėšomis bus įrengta reikalinga infrastruktūra, pasodinti želdynai, įrengtas apšvietimas. Skvere planuojama įrengti apie 25 suoliukus ir vaikų žaidimų aikštelę. Bendruomenės renginiams ir šventėms numatyta aikštė. Vėliau visi įrenginiai ir infrastruktūra neatlygintinai bus perduoti Grigiškių Šventosios Dvasios bažnyčiai. Susitarimas tarp Vilniaus miesto savivaldybės ir Grigiškių Šventosios Dvasios bažnyčios neatlygintinai perduoti aplink Grigiškių bažnyčią esančią teritoriją jau 2019 m. pradžioje bus pasirašytas 25 metams.
Suteiktos bevardėms Vilniaus miesto savivaldybės Vilniaus miesto gatvėms šiuos pavadinimus:
- Beržiškių, Užupėnų, Rutkiškių, Antupių, Emilijos Vileišienės, gatvės lentelėje rašyti E. Vileišienės g., Povilo Gaidelionio, gatvės lentelėje rašyti P. Gaidelionio g. (Naujininkų seniūnija);
- Turkų (Naujosios Vilnios seniūnija);
- Adomo Galdiko, gatvės lentelėje rašyti A. Galdiko g., Ugniagesių, Ismonių, Simno (Panerių seniūnija);
- Kamantų (Pilaitės seniūnija);
- Kamojos, Bugo, Pripetės, Paliepių, Laibiškių, Akmeniškių, Kalniškių (Rasų seniūnija).
Patikslintos šių Vilniaus miesto savivaldybės Vilniaus miesto gatvių ašines linijas:
Kazimiero Jelskio, Parodų (Lazdynų seniūnija); Salininkų Sodų 15-osios, Nemėžėlės, Žybartonių (Naujininkų seniūnija); Jurgio Šlapelio (Naujosios Vilnios seniūnija); Tvankstos (Pilaitės seniūnija); Jono Glaubico (Pašilaičių seniūnija); Kišiniovo, Ušos, Murlinės, Galšios, Paplaujos (Rasų seniūnija); Paupio, Vilnios tako (Rasų, Senamiesčio seniūnijos); Aukštaičių (Senamiesčio seniūnija).
Vilnius prisijungė prie Europos miestų, gyvenančių pagal darnaus judumo principus. Taryba patvirtino Vilniaus darnaus judumo planą, kuris padės pasiekti balansą tarp skirtingų keliavimo būdų, judėti greičiau ir patogiau. Siekiama ir didesnio saugumo gatvėse, mažinti nelaimingų eismo įvykių skaičių, pagerinti oro kokybę, sumažinti triukšmą, kad vilniečiai gyventų sveikiau. Atskiras dėmesys skiriamas ir transporto ekologizavimo ir srautų paskirstymui, krovinių logistikos valdymui, ypač Senamiesčio zonoje. Svarbiausias siekis – mažinti automobilių sukuriamas neigiamas pasekmes: triukšmo ir taršos rodiklius, didinti saugą miesto erdvėse. Bus siekiama keisti tiek gatvių aplinką ir kokybę, tiek pačius automobilius – palaipsniui mažinti įprastu kuru varomų automobilių skaičių Vilniuje. Daug dėmesio bus skiriama automobiliais perkrautoms miesto erdvėms: siekiama atlaisvinti tokias erdves ir pritaikyti jas kokybiškam laisvalaikiui.