Vilniaus gatvės verslininkams – lauko kavinių nuomos lengvatos. Vargu ar tai daug kompensuos, bet šiokia tokia paguoda už ryškius nepatogumus.
Daug diskusijų sukėlė viešojo transporto maršrutų sutarties klausimas. Mano manymu diskutuoti nelabai apie ką yra, nes patys principai neteisingi: savivaldybė ir konkursą skelbia, ir jos įmonės dalyvauja konkurse, ir jos nesugeba laimėti, ir pati savivaldybė transporto pirkime dalyvauja… viskas sumaišyta. Čia pokyčiams įvykti daug reikia: daugiau būtų pasiekiama, jeigu būtų aukcionas, ir interesų konflikto nebūtų, jei įmonės būtų ne savivaldybės nuosavybė… paleidus laisvą rinką nereiškia, kad nieko nebereikia daryti, bet aišku, kad dabartinėje sistemoje įvairūs galimai galimi ar negalimi interesai automatiškai užkoduoti, o tada jau belieka tik diskutuoti ir spėlioti…
Patvirtintos viešojo transporto keleivių bilietų kainos. Numatyta nauja logika, kad kuo ilgesniam laikotarpiui perki bilietą tuo pigiau už jį moki. Kas tiesiog logiška. Bilietų kainos miesto turistams (kelių dienų bilietai) simboliškai padidinamos. Nors tokiais bilietais naudojasi nedaug žmonių, bet jos santykinai su nuolatinio bilieto kaina vienos mažiausių lyginant su kitais Europos miestais.
Nemažai priimta sprendimų liečiančių oro taršos reguliavimą mieste: “Statyk ir važiuok”, EV numerių kontrolė.
“Statyk ir važiuok” (“Park and ride”) bilietai skirti statyti automobilius už Vilniaus miesto centro ir naudotis viešuoju transportu. Į bilieto kainą įeina ir automobilio stovėjimas ir viešojo transporto bilietas.
Vilniuje elektromobiliai su specialiais EV raidėmis paženklintais valstybiniais numeriais galės būti statomi nemokamai, tokiu būdu mažinant administravimo išlaidas, nes Regitra suteikdama tokius numerius jau atlieka kontrolę. Taigi ir specialiuose juostose važiuojantys automobiliai lengviau bus kontroliuojami. Numeriai su EV raidėmis suteikiami siekiant mažinti oro užterštumą miestų centruose.
Pritarta, kad sostinės savivaldybė savižudybių prevencijai skirs suplanuotus 316 tūkst. eurų.